A nagyvállalati, pénzintézeti IT-részlegeken azonnal, napokon belül kellett olyan fejlesztéseket végrehajtani a COVID-krízis alatt, melyekre normál esetben hónapok állnak rendelkezésre, a vállalatok napok alatt vonultak home office-ba. A pénzintézeti szektor és a nagyvállalatok jól vizsgáztak ebben, a nagy kérdés most az lesz, mit tartanak meg a krízis alatt megszerzett tapasztaltokból, a digitalizáció és a rugalmas, agilis működés mennyire kerül fókuszba náluk.
A folyamatos rendelkezésre állás biztosítása mellett az üzleti igényekre rövid határidővel reagáló IT ma már alapelvárás, miközben egyre több felforgató szereplő és big tech az inkumbensek bevételeire pályázik. A nehéz helyzeten a top vezetők csak úgy kerekedhetnek felül, ha a munkaerő hatékonyságát csúcsra pörgetik, a folyamatokat tökéletesítik, rugalmas, skálázható rendszereket használnak, és egy digitális ugrással a legújabb technológiákat vezetik be a vállalati működésben.
Ebben segíthet a működési költségből finanszírozható felhős megoldások, az adatvagyon hasznosítása az üzleti folyamatokban, a mesterséges intelligencia használata az ügyfélkezelésben és a back-office-ban.
Minderről szó lesz immáron nyolcadik éve megrendezett iparági konferenciánkon, ahol nemzetközi előadóink, a nagyvállalati, banki felsővezetők és az IT-szektor véleményvezérei értékes tudást osztanak meg a konferencia résztvevőivel.