Okleveles közgazdász, minősített junior üzletviteli tanácsadó, a hazai kommunikációs piacon nagy tapasztalattal rendelkező üzleti kommunikátor szakember. Főként az online PR megoldások, a közösségi kommunikáció, az online kríziskommunikáció és hírnévmenedzsment témában tart rendszeresen szakmai prezentációkat, a sajtó gyakran megszólaltatott szakértője.
Szakmai pályafutását vállalkozóként kezdte, majd üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott az ország egyik meghatározó PR ügynökségénél. Az elmúlt több, mint egy évtizedben a KKV szektor képviselőitől kezdve hazai és nemzetközi nagyvállalatokig, állami hivatalokig bezárólag színes, izgalmas ügyfélkörrel dolgozott, így többek között részt vett a Converse, az O’Neill, a Magyar Telekom, a Richter Gedeon, a Procter&Gamble vagy a Nescafé hazai kommunikációs programjainak megvalósításában is. 2012-ben a PR Herald szerkesztősége beválogatta a magyar PR szakma kiemelkedő szakembereit bemutató „A hazai PR szakmai arcképcsarnoka” című portrékötet szereplői közé.
Az ügynökségi világot követően pályafutását ügyféloldalon folytatva az elmúlt két évben a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara marketing igazgatójaként felelt a szervezet marketingkommunikációjának tervezéséért és megvalósításáért.
2016 novemberétől hazai innovatív vállalkozásokat, illetve az e-mobilitás hazai elterjedését segíti kommunikációs vezetőként.
2011-től a Kürt Akadémia Net-Works képzésének oktatója
2013 decemberétől a Magyar Public Relations Szövetség elnökségének tagja.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: