A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a rotterdami Erasmus Egyetemen folytatott nemzetközi pénzügyi és marketing menedzsment tanulmányokat. Szakmai pályafutását 1995-ben kezdte, a hágai Project Finance International cégnél dolgozott befektetési elemzőként, majd 1996-ban a Nutricia Netherlands BV pénzügyi elemzője lett. Az Accenture (Andersen Consulting) tanácsadó céghez 1996-ban csatlakozott, és 2001-ig a cég stratégiai szolgáltatási divíziójának volt kezdetben vezető menedzsere, majd a telekommunikációs és e-kereskedelem iparágakért felelős stratégiai tanácsadója. Pályafutását 2001-től az A.T. Kearney tanácsadó cégnél folytatta, majd 2006 szeptemberétől látja el a Magyar Telekom Csoport stratégiai igazgatói pozícióját. Az Igazgatóság 2009. április 1-jével kinevezte a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettesévé, és megbízta az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág vezetésével. A vállalatnál 2009. szeptemberétől a stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettesi irányítási terület vezetője. 2013. január 1-től a Magyar Telekom üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettesi pozícióját tölti be.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: