Gergő a Közgázon kezdte meg tanulmányait, de egy ponton beszippantotta a reklám világa. 28 évesen már kreatívigazgató lett a Mito-nál. Ez lassan 10 éve volt. Számtalan díj és kampány köthető hozzá. Folyamatosan azon dolgozik, hogy olyan ügyfeleknek, mint például a Telekom, a Borsodi, a Mastercard a lehető legjobb dolgokat találja ki; Ő és csapata és fiatal tehetségek. Elhivatott a szakma és az utánpótlás képzését illetően. Létrehozta a Mito keretein belül az Intro nevű kreatív képzést, ami már több mint 30 juniort adott a szakmának, és vezeti a MAKSZ-ban az utánpótlással foglalkozó csapatot. Ha valaki pedig ajándékkal szeretné meglepni, akkor régi focimezt javasol, ugyanis minden kreatívnak kell valami furcsa és lehetőleg drága hobbi, Ő a retro mezek gyűjtését választotta.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: