Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Marosi Gergely

Vállalat: Mito Creative
Beosztás: kreatívigazgató
Gergő a Közgázon kezdte meg tanulmányait, de egy ponton beszippantotta a reklám világa. 28 évesen már kreatívigazgató lett a Mito-nál. Ez lassan 10 éve volt. Számtalan díj és kampány köthető hozzá. Folyamatosan azon dolgozik, hogy olyan ügyfeleknek, mint például a Telekom, a Borsodi, a Mastercard a lehető legjobb dolgokat találja ki; Ő és csapata és fiatal tehetségek. Elhivatott a szakma és az utánpótlás képzését illetően. Létrehozta a Mito keretein belül az Intro nevű kreatív képzést, ami már több mint 30 juniort adott a szakmának, és vezeti a MAKSZ-ban az utánpótlással foglalkozó csapatot. Ha valaki pedig ajándékkal szeretné meglepni, akkor régi focimezt javasol, ugyanis minden kreatívnak kell valami furcsa és lehetőleg drága hobbi, Ő a retro mezek gyűjtését választotta.

Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként:

Önnek ajánljuk

XX. Property Investment Forum

XX. Property Investment Forum

2024. szeptember 25.
Private Health Forum 2024

Private Health Forum 2024

2024. szeptember 26.
Future of Finance 2024

Future of Finance 2024

2024. szeptember 17.
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.