Flórián László 27 éve dolgozik a kereskedelemben, 12 éve a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójaként. Végzettségét tekintve közgazdász (Külkereskedelmi Főiskola), de korábban tanári diplomát is szerezett. (Juhász Gyula Tanárképző Főiskola) Német ill. angol nyelven beszél. 1997 – től a Metro Holding Hungary – nál üzemvezetőként felelt a food ill. később a non – food területekért. 2000 - ben átkerült a „barkácspiacra”, ahol 11 évet töltött el az OBI Hungary Retail Kft. , a bauMax Magyarország Kft. ill. a bauMax Romania S.R.L. cégeknél, áruházvezetői ill. értékesítési vezetői pozíciókban. A bauMax cégcsoporton belül 3 évig Romániában dolgozott értékesítési igazgatóként, ahol 14 áruházért és 1200 értékesítési munkatársért volt felelős. 2011 óta a Rossmann Magyarország fejlesztésén dolgozik ügyvezető igazgatóként. 2014 – től 2016 -ig a csehországi Rossmannban is ügyvezető igazgatóként is dolgozott. 2012 – ben kezdeményezésére elindult a Rossmann Online szolgáltatás, mely ma Magyarország piacvezető online drogériája. A Rossmann Magyarország hosszú évek óta első helyen szerepel a drogériák között a Nielsen által készített Shopper Trends kutatásban, mely a vásárlói preferenciákat méri. 2019 - ben a Rossmann a KPMG által végzett kutatásban 8 iparág 140 vállalata közül a 6. legkedveltebb „love brand” lett Magyarországon. Az eltelt 10 évben a cég árbevétele 40 milliárd Forintról 110 milliárd Forint felé emelkedett, a boltok száma 179 – ről 231 – re nőtt.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: