Stratégiai tanácsadó és digitális transzformációs vezető. A MOL-csoportban a Digital Factory szervezetet vezeti, amely a Fogyasztói Szolgáltatások Üzletág digitális transzformációjért felelős. A transzformáció három fő pillérből áll: adat-alapú működés elősegítése; digitális, modern hűségprogramok és vevőkapcsolat-menedzsment (CRM) kialakítása; különböző digitális fizetési módszerek elérhetővé tétele a vásárlók számára. 2017-ben tanácsadóként csatlakozott a cégcsoporthoz, 2018-tól pedig már a digitális átalakuláson dolgozik. 2012 és 2016 között a Boston Consulting Group budapesti és londoni irodájában dolgozott stratégia tanácsadóként különböző hatékonyságnöveléshez, növekedési stratégiához és felvásárlásokhoz kapcsolódó projekteken Európa legnagyobb energetikai vállalataival. Közgazdász végzettségű, diplomáit a budapesti Corvinus egyetemen, valamint a CEMS Nemzetközi Menedzsement program keretében szerezte.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: