Tamás több mint 30 éves piac- és társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott a piac- és véleménykutatás valamennyi szintjén, kutatási és menedzsment pozíciókban egyaránt. 1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját irányította a kelet-európai és közel-keleti piacokon. Később az Ipsos márka- és kommunikáció kutatási divízióját vezette Kelet-Európában, Afrikában és a Közel-Keleten. 2011 és 2015 között az Ipsos Hungary vezérigazgatójaként dolgozott. 2015 júliusa óta az Inspira Group alapító ügyvezetője. Tamás a hazai marketing és média konferenciák rendszeres előadója, több felsőoktatási intézmény óraadó tanára a marketing, marketing-kutatási, adattudományi alap- és mesterszakokon.
Géczi Tamás előadónk lesz a következő rendezvényen:
2024. november 14., Hotel InterContinental Budapest
A digitális transzformáció ma már nem csupán egy zsebből előrántott buzzword: szektorokon átívelő módon érinti a nagyvállalati élet mindennapi működését a dokumentumkezeléstől és tárolástól kezdve a számlázáson át a home office-on keresztül az ügyfél front-endekig. A pénzintézetektől, feldolgozó és gyártóvállalatoktól kezdve az agráriumon keresztül... Részletek