Vajda Éva online marketing szakértő, az iWebMa Analitikus Marketing társtulajdonosa és ügyvezetője, regionális Google tréner. Közel 20 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. Szakmai mottója egy mondatban: "In God we trust, all others must bring data". 2000-ben kezdett el az online marketing iránt érdeklődni, amikor az elektronikus kereskedelem hazai helyzetéről írta diploma munkáját. 2005 óta foglalkozik dedikáltan adatvezérelt online marketinggel, kompetenciái közé elsősorban a ROI fókuszú integrált online megoldások tartoznak. Vezetése alatt a WebMa a hazai piac meghatározó Google partner ügynökségévé vált, amelyet idén beválasztottak abba a 3 magyar ügynökségbe, amelyek részt vehetettek a CEE régió "Agency of Tomorrow" üzletfejlesztési programjában. Jelenleg a kiemelt ügyfelek stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik, valamint rendszeresen előad különböző konferenciákon.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: