Portfolio – PwC's Academy szakszeminárium
Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>
Szakmai partner
Az elmúlt évek kihívása, hogy a kontrollerek ne az adatok előállítására, hanem azok értelmezésére, elemzésére fordítsák idejüket, továbbra is kihívás maradt. Míg a felület, a vezetői dashboardok, a webes report eszközök, az Excelbe integrált prezentációs réteg óriási fejlődésen ment át, addig a háttér továbbra is recseg-ropog. Hat-e és hogyan mindezekre a technológia fejlődése, a cloud kontrolling, az agilis fejlesztési módszerek, a mini adatpiacok, a mindent behálózó disclosure menedzsment? Hogyan támogatják az új informatikai megoldások a jövedelmezőség elemzést?
Rendezvényünk második napján az informatikai terület kontrolljával, transzparenssé tételével foglalkozunk, ezen belül is két kiemelt témával: az IT projektekkel, illetve az informatika napi működésével, szolgáltatásaival, üzemeltetéssel. Ennek keretében olyan kérdésekre keressük a válaszokat, mint hogyan tehető transzparensebbé az informatikai projektek költségvetése; hogyan kontrollálható a projektek lefutása, eredményei; hogyan értsük meg a vállalat IT költéseit; hogyan lehet azokat optimalizálni; hogyan tudjuk hosszú távon is fenntartani, ösztönözni az informatikai terület működésében a pénzügyi szempontok érvényesülését?
ELŐADÓINK KÖZÖTT:
Hosznyák András, DW és BI szakértő, Consense Kft.
Juhász Brigitta, osztályvezető, Kontrolling - költségallokációs osztály, Magyar Posta
Kaliszky András, COO, Raiffeisen Bank
Kerekes Antal, igazgató, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Lajtai Péter, menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Marsó Gyula, IT igazgató, Olajterv
Martzy Antal, CFO, TakarékBank
Nagy Ádám Gusztáv, asszisztens menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Németh András, vezető tanácsadó, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Petró Zsófia, gazdasági vezető, MVM Informatika
Szabó András, menedzser, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Szesztay Gábor, BI szakértő, IFUA Horváth & Partners, külső szakértő
RÉSZTVEVŐINK KÖZÖTT:
Advanced Development Solutions Kft., Audi Hungaria Motor Kft., AGC Glass Hungary Kft., Carlsberg Hungary Kft., Consense Kft., Consprofit Hungary Kft., Deutsche Leasing Hungaria Zrt., ELMŰ Nyrt., EON Energiakereskedelmi Kft., Erste Bank Hungary Zrt., Euromedic Group Kft., evosoft Hungary Kft., Federal Mogul Hungary Kft., Full Asztalosipari Fővállalkozó Kft., IFUA Horváth & Partners, Innosmart Kft., Intrum Justitia Zrt., KELER Központi Értéktár Zrt., Magyar Export-Import Bank Zrt., Magyar Posta, MVM, Ness Hungary Kft., Olajterv, OTP Bank Nyrt., ProCons Kft., Qualysoft Zrt., Raiffeisen Bank, RWE IT Magyarország Kft., Takarékbank, Tőkepartner Zrt., Videoton Holding Zrt.
A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:
IDŐPONT: 2014. november 18-19., kedd-szerda (09.00-17.00) Regisztráció: 08.20 - 08.55
HELYSZÍN: Eiffel Palace Conference Center (1055 Budapest V., Bajcsy-Zsilinszky út 78.)
ÁRAK: Részvételi díj 1 napra: 69.000-, Ft + ÁFA, mind a 2 napra: 99.000-, Ft + ÁFA
KEDVEZMÉNYEK: Kérjük jelentkezéskor a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy milyen kedvezményt kíván igénybe venni:
A résztvevők várható létszáma: 20-40 fő
A szeminárium nyelve magyar