Előfizetői tartalom

Kiderült, mennyit keresnek a magyar sztárok a Spotify-on és a YouTube-on

Portfolio
Bár sokan azt gondolhatnák, hogy az igazi pénz a koncertekben van, a magyar előadók meglepően jól keresnek a különféle zenei platformokon - mondta el a Portfolio Heti Podcastjében Szántai Péter, a Believe Artist Relation Managere és Topuzidisz Dimitrisz Label manager.

A nemzetközi digitális disztribútor munkatársai az egyes előadókat menedzselésével foglalkoznak a különféle platformokon, például Spotify-on vagy Apple Music-on, azaz egyfajta köztes pontot jelentenek a hallgató és a zenész között. Magyarországon olyan zenészek, zenekarok tartoznak hozzájuk, mint T. Danny, Missh, G.w.M., a Platon Karataev, a 30Y, de a Wellhello, Azahriah, a Follow...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés