Még 2017 végén kezdődött el a komáromi új Duna-híd építése, a szlovák oldalon a híd pályaszerkezete mostanra elérte a szlovák oldali hídfőt, amivel befejeződött a leghosszabb szakasz tolása - szerepel a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Facebook oldalán. A híd megépítését többek között az indokolja, hogy a nehézgépjárművek számára Vámosszabadi és Letkés települések között nincs átkelési lehetőség a Dunán és az Ipolyon. Az új híd lehetőséget teremt erre a teherforgalom részére Komáromot elkerülve, ami nemcsak a lakosság, de a teherszállítók számára is nagy könnyebbséget jelenthet.
Befejeződött az új komáromi Duna-híd leghosszabb szakaszának tolása, valamint az elemek is a végleges helyükre kerültek. A 600 méteres hídon átvezetett 2×1 sávos szakasz a magyar oldali 1. sz. főutat köti össze a szlovák oldali 63. sz. főúttal. A hídszerkezet egy egypilonos, ferdekábeles híd. A pilon magassága az útpálya felett 94,5 méter. A híd öt nyílásból áll...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés