Előfizetői tartalom

A magyar plázák elhallgatott titkai - Milliárdokat szakítanak az okostükörrel és az influenszerekkel

A hazai bevásárlóközpontok kihívásairól szóló sorozatunk előző részeiben az étkeztetési forradalomról, majd a vásárlások pszichológiai motivációiról írtunk. Ebben a részben pedig megnézzük, mit tehet, és mit tesz egy bérlő annak érdekében, hogy megismerje vásárlóit, növelje forgalmát és javítsa bérleti feltételeit.

3. GYORSREAGÁLÁSÚ ERŐK A BÉRLŐI FRONTON Rendszeres és minél pontosabb adatelemzésen alapuló folyamatos alkalmazkodás. Ez a kulcsa manapság annak, hogy egy bevásárlóközpontban bérleményt fenntartó vállalkozás talpon maradjon. A plázák szerepét sokan eltérően értelmezik, nagyon nem egyforma az egyes nemzetközi hálózatok gyakorlata, a kisebb hazai cégek is másképp tekintenek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés