Előfizetői tartalom

A magyar plázák elhallgatott titkai - Milliárdokat csinálnak, de hogyan?

Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen. Sorozatunkban azt nézzük meg, hogy miként változnak a vásárlási szokásaink és hogyan igazodnak ehhez a magyar bevásárlóközpontok üzemeltetői. Az előző részben az éttermek előretörésének titkairól írtunk, most pedig a vásárlásaink pszichológiai mozgatórugóiról, a motivációkról lesz szó és arról is, hogy miért menekülünk egy központból.

2.rész ELEMI ÖSZTÖNÖK Kezdetben voltak az üzletházak, majd jöttek az üzletközpontok, a rendszerváltás után pár évvel pedig felépült az első, klasszikus észak-amerikai mintát követő bevásárlóközpont, a budapesti Polus Center, röviddel utána nyitott a Duna Plaza. Mindkettő arra az alap igényünkre épített, hogy egy helyen mindent megvehetünk, nyugodt, védett környezetben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés