Előfizetői tartalom

Egyre népszerűbbek Magyarországon a nyitott bevásárlóközpontok

Portfolio
A pandémia, a gazdasági nehézségek és az energiaválság következtében a retail üzletágban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a strip mallok, azaz a nyitott bevásárlóparkok. A változatos bérlői mix, a szolgáltatások széles köre, a könnyű, kényelmes parkolás és az átlátható alaprajzi elrendezés vonzó a tudatos vásárlók és a márkák számára, így a kiskereskedelem egyre fontosabb szegmensét képviselik. A hazai retail piacon 2022 óta a CPI Hungary portfóliójába tartozó, 14 egységgel működő Stop Shop-hálózat látogatószáma 2023-ban – a két CityMarket bevásárlóparkkal együtt – meghaladta a 21,5 milliót, miközben csaknem 100%-os kihasználtsággal üzemel - közölte a társaság.

Az elmúlt években a kereskedelmiingatlan-szektort számos tényező befolyásolta, így a pandémia, a gazdasági válság és az e-kereskedelem előretörése új piaci helyzet elé állította a retail szektort. Miközben azonban a bevásárlóközpontok nehézségekkel küzdöttek, addig a bevásárlóparkok előnyei egyre nyilvánvalóbbá váltak. Magyarországon az első Stop Shop még 2002-ben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés