Miközben az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos kommunikációt, más iparágakhoz képest keveset tesznek érte. Ez derül ki abból a felmérésből, amit az ÉVOSZ Média Tagozata végzett a napokban az építési vállalkozások külső és belső marketing kommunikációs gyakorlatát vizsgálva. Kevés erőforrást szánnak rá, a vállalkozások több mint felének nincs külső kommunikációs elgondolása. Legtöbben a social media felületeket használják, azokat sem tudatosan, hanem ötletszerűen. A vállalkozásokon belüli kommunikációt azonban 10-es skálán 8,55-re értékelik a megkérdezettek. Az építési vállalkozók nagy többsége követi az ÉVOSZ kommunikációját, amit Koji László a Szövetség elnöke folyamatosan erősíteni szeretne.
Portfolio Építőipar 2025
A nehezebb időkben is építsük közösen tovább a hazai építőipart!
Információ és jelentkezés
Az ÉVOSZ Média Tagozatának kérésére a felmérésben mintegy 100 közepes és nagy vállalkozás vett részt. A válaszadók 92%-ánál fontosnak tartják a kommunikációt, de közel harmadánál...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés