Előfizetői tartalom

Komoly változásokat jelentett be az IKEA

Portfolio
Az IKEA a call centeres dolgozóit belsőépítészeti tanácsadókká képzi át, akik lakásfelújítási tanácsokat adnak, míg a call centerbe befutó megszokott ügyfélkérdéseket a Billie nevű AI-chatbotra bízzák - írja a Reuters. 

Áprilisban az IKEA az Egyesült Királyságra és az Egyesült Államokra is kiterjesztette lakberendezési szolgáltatásait, miután korábban Európa egyes részein, Ausztráliában, az Egyesült Arab Emírségekben és máshol is elindították azokat. Az Egyesült Királyságban a vásárlók 25 fontot (31,44 dollárt) fizetnek egy 45-60 perces lakberendezési tanácsadás videohívásért...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés