Előfizetői tartalom

Jön a robotrecepciós!? - A profik nem erre fogadnak!

Ha innovációról van szó, sokszor azt gondoljuk, hogy ez csak a technológiákban jelenhet meg, például a mesterséges intelligencia továbbfejlesztésével, vagy a robotok minél szélesebb körű alkalmazásával. Pedig ez egyáltalán nincs így, és egy idő után rá kell jönnünk, hogy az igazi innováció és fejlődés a valós emberek fejlesztését jelenti, ami azért is elengedhetetlen, mert mindig lesznek olyan szolgáltatások, amit képtelen magas minőségben, vagy az egyedi igényeknek megfelelően elvégezni egy robot – véli Laczikó Péter, a Prizma Csoport vezérigazgatója. Az étkeztetési, az üzemeltetési, vagy a takarítási munkák során sem tudnak teljesen győzedelmeskedni a robotok a magasan képzett emberi munkaerő felett.

A bevezetőben szereplő „filozófia” meglehetősen eltér a trendektől, ami egy olyan új piaci szereplőtől, mint a Prizma Csoport, merésznek tűnik. Honnan is indul a Prizma? A Prizma Csoport egyáltalán nem új, inkább csak egy új márkáról van szó! Magát a brandet 2019 nyarán vezettük be, ami alá számos vállalkozás tartozik, de alapvetően két ismert szervezetet, a közel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés