Előfizetői tartalom

Túlélik ezt a kritikus időszakot a kedvenc üzleteink és a plázáink?

Portfolio
A fagyi és fürdőruha árusítókat leszámítva a legtöbb kereskedő a karácsonyi időszakban realizálja a legnagyobb forgalmát, ami ebben az évben különösen nagy hangsúlyt kap. Bár idén ősszel nem zártak be az üzletek, kétségtelen, hogy a rövidebb nyitvatartás, valamint az emberek óvatosabb és csökkentett fizikai jelenléte a forgalmas bevásárlóközpontokban, mind rányomja a bélyegét az üzletek forgalmára. De vajon kell tartanunk tömeges bezárástól, vagy a bérleti díj kedvezmények és az online rendelések képesek életben tartani a kedvenc boltjainkat?

A magyarországi kereskedelem az elmúlt 6-7 évben soha nem látott mértékben növekedett, a kereskedők expanzióban voltak, a forgalmak hónapról hónapra növekedtek, és a legnagyobb gondot a munkaerőhiányt okozta. A világjárvány váratlan berobbanása azonban 2020 tavaszán megakasztotta ezt a folyamatot, kevesebben látogatták a bevásárlóközpontokat, és a tavaszi kijárási korlátozás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés