A magyar lakosság 23 százaléka digitális analfabéta, 27 százaléka pedig digitálisan alacsonyan képzett, így sok ügyfélnél ma nehéz dolga van a szolgáltatóknak az ügyfelek digitális csatornákra terelésével. Ugyanakkor a digitális bennszülöttek mellett az idősebb generációkban is javul ez a mutató, digitális robbanás előtt állunk, és a nagyvállalatok belső működésében is óriási hatékonyságjavulást hozhat, ha a papír alapú folyamatokat digitálisra cserélik. A digitális dokumentumkezelés volt Big Office Day 2019 konferenciánk második, technológiai fókuszú panelbeszélgetésének középpontjában, a beszélgetés moderátora Lám István (Tresorit) volt.
Garamszegi Tamás (Díjbeszedő Holding) a panelbeszélgetésen elmondta, a holding havonta 600 ezer papír alapú és 800 ezer digitális számlát (főleg a Díjneten keresztül) bocsájt ki. A belső folyamatok a digitalizáció révén lényegesen hatékonyabbak lettek, gyakorlatilag a partnereikkel is csak digitálisan dolgoznak, de az ügyfél oldalon a kommunikáció nem mindig lehet digitális:...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés