Előfizetői tartalom

Így befolyásolja a kor a befektetők szokásait

Portfolio
Egészen más kockázatoktól félnek, más területeket tartanak nyerőnek és más céljaik vannak a különböző generációból származó retail piaci befektetőknek. Egy dologban ugyanakkor hasonlítanak, a felmérésben szereplő befektetők ugyanis generációtól függetlenül a legnagyobb arányban ugyanarra költene 10 ezer dollárt, vagyis körülbelül 3 millió forintot - derül ki a Racounteur piaci felméréséből.

A generációs különbségek a befeketetési döntésekben és a piaccal szembeni várakozásokban is meglátszódnak. Egy retail piacon tevékenykedők körében végzett felmérés alapján a később születettek sokkal pozitívabban tekintenek a jövőbe, a számítógépes megoldásokban is jobban bíznak, illetve az új pénzügyi eszközök iránt is nyitottabbak. Azoknak a retail piaci befektetőknek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés