Előfizetői tartalom

Van, ahol már a divatkereskedelem 50 százaléka az online térben zajlik

Portfolio
Az üzlethelyiségek mérete növekszik, míg korábban 2500 négyzetméter volt az átlag, addig most 4000 négyzetméter körül van, az e-kereskedelem térnyerése miatt pedig új víziókra és tervekre van szükség. A kiskereskedelmi folyamatok alakulásáról a Property Investment Forum 2018 konferencián Gábosy Balázs, a Ceetrus kereskedelmi igazgatója beszélt.

Azt gondolom, hogy a Ceetrus Magyarországon is kiváló évet zárt, a meglévő portfóliónk legnagyobb értékét értük el eddig, de az elmúlt három évben a magyar piac is folyamatosan növekedett. A cégünk életében egy új időszak kezdődött, azon túl, hogy nevet váltottunk és Immochanból Ceetrus lettünk, új víziókat is kitűztünk - mondta el a szakértő. A kiskereskedelmiingatlan-fejlesztéshez...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés