Előfizetői tartalom

Kidobtad a régi céges papírokat, amit még őrizni kellett volna? Várhatod a büntetést!

Portfolio
A cégek életében apróságnak tűnhet, de sok bosszúságot is okozhat, ha a rengeteg papír, vagy akár digitális dokumentum tárolására és visszakereshetőségére nincs egy használható rendszer, valamint elég hely. Arról nem is beszélve, ha esetleg a nem megfelelő rendszerezés következtében elvesznek egyes iratok. Erre a kihívásra jelentenek megoldást a dokumentumok menedzselésével foglalkozó cégek, amelyek a fizikai archiválás mellett akár digitálisan is eltárolják a kötelezően őrzendő dokumentumokat, egy erre a célra kialakított irattárban, vagy digitális archívumban, így az irodákban nem kell külön helyiségeket létrehozni az iratok tárolására.

Osgyán Gáborral, a PFM Zrt. új üzletágának vezetőjével beszélgettünk az iratkezelésről és dokumentumtárolásról, ami az FM (facility management, azaz létesítménygazdálkodás) szakma egyik növekvő területe. Egy megfelelően kialakított dokumentumkezelési rendszer komoly segítséget jelenthet a cégek számára, ha például egy vizsgálat során a konkrét iratokat kell előkeresni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés