Előfizetői tartalom

Magyarországon másodlagos a vendéglátás

Portfolio
Az EMEA-régióban (Európa, Afrika és Közel-Kelet) található bevásárlóközpontok látogatóinak közel egyharmada csak kávézni, enni-inni tér be egy plázába - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatásából. Az Egyesült Arab Emírségekben, Dél-Afrikában, Törökországban és Romániában a vásárlók több mint fele, Magyarországon pedig a látogatók negyede tekinti fontos étel- és italforrásnak a bevásárlóközpontokat.

A plázák vendéglátói kínálatának szerepét a CBRE 22 ország 22 000 vásárlójának részvételével vizsgálta. Az eredmények szerint a plázákban a csak enni-inni szándékozó látogatók aránya az Egyesült Arab Emírségekben 59 százalék, Dél-Afrikában 52 százalék, Törökországban 52 százalék, Romániában 51 százalék és Spanyolországban 42 százalék. Jóllehet a megkérdezettek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés