Előfizetői tartalom

Imádunk plázákban enni

Portfolio
A CBRE legfrissebb kutatása szerint az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) minden harmadik ember csak étkezési céllal látogatja a bevásárlóközpontokat.

Európában, Közel-Keleten, Afrikában (EMEA-régió) előszeretettel látogatják az emberek étel- vagy italfogyasztási céllal a bevásárlóközpontokat - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó 22 ország 22 000 megkérdezettel készített felméréséből. Étkezésre a vásárlók relatív többsége (41 százalék) inkább a bevásárlóközpontokat, míg 10 százalékuk a bevásárlóutcákon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés