FONTOS 72 percenként bezár egy bolt Magyarországon
 
Előfizetői tartalom

Örményországban terjeszkedik a TGM

Portfolio
2015 első negyedévében több mint 12,5 millióan keresték fel a TriGranit Management (TGM) által a közép- és kelet-európai régióban üzemeltetett bevásárlóközpontokat. A horvát Arena Centar elnyerte a Superbrands címet, az aradi Atrium Center teljes arculatváltással ünnepelte 5. születésnapját, a budapesti WestEnd City Centerben pedig több nagy márka is zászlóshajó-üzletet nyitott.

A TGM által a közép- és kelet-európai régióban üzemeltetett bevásárlóközpontok 2015 első negyedévében kivétel nélkül növelni tudták látogatóik számát az előző év azonos időszakához képest. Több mint 12,5 millióan keresték fel a bevásárlóközpontokat, kiemelkedő ezek közül a krakkói Bonarka City Center, ahol a látogatók száma 2014-hez képest összesen 9%-kal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés