Előfizetői tartalom

Valóra váltak rémálmaink a 4-es metrón

Portfolio
2014-ben átadásra került az elmúlt évtizedek egyik legmegosztóbb, legköltségesebb - és valljuk be - legfeleslegesebb hazai beruházása, a 4-es metró. Az év folyamán rengeteget foglalkoztunk a főváros új játékszerével, mely bár a közösségi közlekedést nem forradalmasította, számos szempontból sokat adott hozzá Budapest fejlődéséhez. Év végi összeállításunkban az épp ma kilenc hónapja üzemelő 4-es metró múltjának, jelenének és jövőjének legfontosabb részleteit mutatjuk be.

A múlt Az új vonal sorsa - ahogyan az már az ilyen hatalmas léptékű beruházásoknál lenni szokott - szerfelett hányattatott volt: politikai csatározások, közfelháborodás és ellentmondásos szakmai értékelések kísérték hosszú útját. A 4-es metró a felszíni munkái 2006-ban indultak meg, majd 2007-ben az alagutak kivitelezésének is nekiláttak. Végül 452 milliárd forintból...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés