Előfizetői tartalom

Brüsszeli helyett kínai milliárdokból újul meg a magyar vasút

Portfolio
Miután az uniós projektlistára nem került fel, egyre biztosabbnak tűnik, hogy kínai tőkéből újul meg a Budapest-Belgárd vasútvonal, legalábbis erre utal, hogy Li Ko-csiang kínai miniszterelnök négyszer is megemlítette a fejlesztést egy, a Magyar Nemzetnek adott interjúban.

"A külön e célra biztosított, 10 milliárd amerikai dollár összegű külön hitelkeret, valamint a Kína-KKEO Beruházási Együttműködési Alap hatékony pénzügyi megoldásokat nyújt a KKEO-országokból való vállalatok számára. Egészen biztos, hogy számos nagyobb projekt, mint a bosznia-hercegovinai Sztanari hőerőmű, a belgrádi Mihajlo Pupin híd, a montenegrói Bar-Boljare-autópálya...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés