Előfizetői tartalom

A magyar vásárlók még mindig félnek az internettől

Portfolio
A nemzetközi vásárlók 79%-a még mindig boltban vásárol termékeket - derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából, amely arra is rávilágít, hogy az üzletek továbbra is kulcsszerepet játszanak a vásárlásaink során. A vásárlók társas tevékenységként tekintenek a vásárlásra, és míg az online vásárlás során különösen fontos a feltérképezés és a kiválasztás folyamata, addig a legtöbb vásárló még mindig szereti látni, érezni és lehetőség szerint azonnal megvenni az árucikket.

Az átfogó tanulmány során a CBRE 32 ezer embert kérdezett meg a világ 32 országából, hogy feltérképezze a fogyasztók vásárlási útjait, illetve az elérhető és legfrekventáltabb csatornák használatát. Globálisan a fogyasztók 75%-a keres konkrét árut online és számuk egyre nő. A vásárlók gyakran lépnek kapcsolatba kiskereskedőkkel és más fogyasztókkal, hogy utánajárjanak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!