Előfizetői tartalom

Végre történt valami a Gombával

Portfolio
A BKK megnyitotta hetedik ügyfélközpontját, ezúttal a Móricz Zsigmond körtéri megújult Gomba épületében. Az integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontjaiban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás. Az ügyfélközpontot Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes, Hoffmann Tamás XI. kerületi polgármester és Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója nyitotta meg - áll a BKK közleményében.

Az új központ megoldást jelent az eddigi nehézkes, időnként hosszú sorban állással együtt járó jegyvásárlás és ügyintézés problémáira Újbudán is. A modern ügyfélközpontban több munkapultnál egyszerre 3-4 munkatárs szolgálja ki a BKK ügyfeleit legtöbbször a jegy-, illetve a bérletvásárlásban, de gyakoriak a MOL Bubival kapcsolatos kérdések is. Az ügyfélközpontba...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés