Előfizetői tartalom

Európa csak kullog a többiek után?

Portfolio
A The Guardian elkészítette a legnagyobb márkanévnek számító városok listáját. A sorrend számos meglepetést tartogat, Európa például meglehetősen gyengén teljesített. Az elemzés során mindent igyekeztek figyelembe venni, a közlekedési lehetőségektől kezdve, az időjáráson és közbiztonságon át, a média megjelenésig.

A jelentés egy város erejét két szempontból méri. Az első a látnivalókat, az éghajlatot, az infrastruktúrát, a közbiztonságot és a gazdasági kilátásokat veszi számításba. Az un. "buzz" faktor meghatározásához a Facebook like-okat illetve a Twitter véleményeket elemezték valamint a média megjelenéseket vették számításba. A két szempont alapján 10-es skálán értékelték...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés