A magyar vasút jelenét és jövőjét bemutató cikksorozatunk harmadik részében megvizsgáltuk, hogyan alakult a személyszállítás forgalma az elmúlt években, illetve melyek azok a problémák, melyek megoldásával tovább lehetne növelni a vasút szerepét az ország közlekedésében. Bár a pályaállapotokkal, a járművekkel és a menetrenddel kapcsolatban számtalan kifogást felsorolhatunk, maga a hálózat rengeteg potenciált rejt magában és a megfelelő fejlesztésekkel európai színvonalú, az autózással is versenyképes vasútvonalak szolgálhatnák ki az országot. A cikksorozat első két részét itt olvashatja:
Kapcsolódó cikkünk2014.04.28Tényleg borzasztó a magyar vasút? - A számok szerint igen2014.04.29Időgéppel tudnánk javítani a magyar vasúton?Gyenge forgalomnövekedés Személyszállítás terén a MÁV-START 2008 és 2012 között összesen alig 2,5%-kal tudta növeli forgalmát. A grafikon kapcsán három dologra érdemes kitérni. Az első, hogy az elővárosi forgalom gyakorlatilag...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés