Előfizetői tartalom

Hol tobzódnak a divatmultik? - Hongkong után Románia

Portfolio
Az elhúzódó válság az elmúlt években a nemzetközi kiskereskedelmi láncokat is rendkívül óvatos magatartásra kényszerítette, ez különösen expanziós törekvéseik tekintetében jelentett komoly önmegtartóztatást. A válság enyhülésével azonban az eddig partvonalon toporgó divatmammutok, kávézóláncok, szupermarketláncok ugrásra készen állnak, hogy elfoglalják újabb állásaikat a hatalmas lehetőségekkel kecsegtető szűz, vagy éppen a biztos ásznak számító érett piacokon. Lássuk, Ploiestit vagy Tokiót szereti jobban az H&M, a Prada és a Zara?

A világgazdaság kilábalási ütemének gyorsulásával és a meghatározó gazdaságok fogyasztói bizalmi indexeinek növekedésével(az amerikai fogyasztók bizalma ötéves csúcson áll, lásd alább a Conference Board adatait) párhuzamosan a nemzetközi kiskereskedelmi láncok döntéshozói is egyre optimistábbak, amit mi sem jelez jobban, mint az, hogy egyre bátrabban vágnak bele expanziós...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés