Előfizetői tartalom

Nőket hajkurásznak a hotelek - Szegmentáció vagy diszkrimináció?

Portfolio
Napjaink üzleti utazóinak csaknem fele nő, a feminizmus diadalából pedig úgy tűnik, az üzleti turizmus szolgáltatói is igyekeznek hasznot húzni. A szállodaszektor nem az egyetlen iparág, amely egyre komolyabb figyelmet szentel ennek a speciális fogyasztói csoportnak. A szegmentáció, a célcsoport preferenciarendszerének meghatározása és a megfelelő marketingstratégia kialakítása azonban ebben az esetben különösen kényes feladat.

A nőknek szóló marketingüzenetek zöme a nőket ma még mindig "csak" a szebbik (nem az erősebb, értsd okosabb) nemként igyekszik megszólítani. Ezek a klasszikus sztereotípiák azonban az üzletasszonyokat célzó marketingstratégiákban - érthető módon - nem feltétlenül válnak be. Sőt! Ebben az esetben a szegmentáció, a célcsoport igényeinek meghatározása és a termék tálalása...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés