Előfizetői tartalom

Elvéreztek a divatmárkák - Akciós luxus

Portfolio
"Csupa tavalyi cucc volt, nincsen semmiből méret, egyáltalán nem olcsóbb, mint az Árkád vagy a Westend ..." - panaszkodik az átlag vásárló az outlet boltok kínálatára. De hát erről szól az outlet! - mondja Imre Csaba, a Jones Lang LaSalle ingatlankezelője, a Premier Outlets Center igazgatója. Ritka alkalom, hogy egy bevásárlóközpont részletesen beszámol látogatottságáról, forgalmi és tranzakciós adatairól, betekintést engedve ezzel a színfalak mögé. Kiderült, hogy inkább akciós termékeket vásárolunk karácsonyi ajándék helyett, hogy tipikus kelet-európai outlet boltjaink vannak, és hogy összességében, még mindig fogalmunk sincsen, hogy mi az az outlet.

Portfolio.hu: A biatorbágyi Premier Outlets Center (POC) 2004 novemberében nyílt meg, majd az új ütemek átadásával 2007 novemberében érte el jelenlegi formáját. Bár az outlet koncepciójának lényege a vásárlók egy részének fejében még mindig nem tiszta, az üzletek forgalma töretlen. Hogy alakult a center látogatottsága a nyitás óta? Imre Csaba: A számok azt mutatják...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés