Előfizetői tartalom

A plázák szerint jól sikerült a karácsonyi szezon

Portfolio
A 2011-es év hasonló időszakához képest 2-és 5 százalék közötti növekedést regisztrált a látogatók számában a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége (MBSZ) a karácsonyi időszakban a magyarországi bevásárlóközpontoknak. A forgalom terén szerintük nem tapasztalható változás; az eladások a 2011-es szinten maradtak. A KSH még a novemberi kiskereskedelmi adatokat sem publikálta, így az még nem derült ki, hogy a látogatók valóban vásároltak -e a plázákban.

Az MBSZ felmérése alapján az elmúlt karácsonyi időszak összességében pozitív egyenleget mutat; enyhe; 2-és 5 százalék közötti növekedést tapasztaltak a bevásárlóközpont látogatói között 2011 decemberéhez képest. Vidéken jellemzően azokban a házakban nőtt meg a látogatottság, ahol a közelmúltban fejlesztéseket hajtottak végre. A forgalmat illetően nem tapasztalható...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés