Előfizetői tartalom

Akár Kínában is kiszoríthatják a magyar termékek a kínai árukat

Portfolio
Huszonkét hazai kis és közepes vállalkozás mutatkozhatott be azon az export fórumon, melyen a Tesco Group nemzetközi beszerző csapata, illetve a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) szakértői is részt vettek. A fórum célja az volt, hogy olyan magyar cégeket találjanak, akik a jövőben a Tesco globális beszállítóivá válhatnak majd. Varró Balázs, a Tesco-Globál Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője különösen biztatónak nevezte az első tapasztalatokat, és azt sem tartja kizártnak, hogy egy magyar beszállító, megfelelő termékkel, akár kínai versenytársát is kiszorítsa a kínai Tescók polcairól.

A Tesco várakozásai szerint az ázsiai gyártási bázis vonzereje a jövőben csökkenni fog, így a gyártási kapacitások átcsoportosítása racionális üzleti döntésnek tűnik. Ez a megközelítés hosszú távon a cégnek költséghatékonyabb működést, a hazai beszállító partnereknek pedig piacnövekedést biztosít, hiszen ezáltal kiléphetnek a nemzetközi piacra, a Tesco három...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés