Előfizetői tartalom

Az amerikai márkák a legerősebbek Európában

Portfolio
Mintegy 150 vezető nemzetközi kiskereskedő jelenlétét elemezve elkészült a tíz legvonzóbb európai kereskedelmi célpont mutatója. A Jones Lang LaSalle elemzése rávilágít arra, hogy míg London vonzza a legnagyobb számú nemzetközi kiskereskedőt, addig az USA exportálja a legtöbbet. A változékony gazdasági környezet ellenére a kiskereskedők hosszabb távú expanziós stratégiát alkalmaznak, míg a célirányos bővülés még folyamatban van.

A Jones Lang LaSalle "Nemzetközi Kiskereskedelmi Vonzerő Indexe" szerint a tíz legkeresettebb célpont Európában, sorrendben London, Párizs, Moszkva, majd a dobogóról leszorulva Madrid, Milánó és Prága. A hetedik helyen hármas holtversenyben München, Isztambul és Barcelona végzett, valamint tizedikként még Róma került fel a listára. James Dolphin, a Jones Lang LaSalle kiskereskedelmi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés