Előfizetői tartalom

Megnyitott a kínai márkák központja - Zúdulhatnak a keleti termékek

Portfolio
A CBTC (China Brand Trade Center) 2011. június 29-én megnyitotta kapuit. A központban megrendezésre kerülő első esemény a Csöcsiang Márkás Termékek Kiállítás és Üzleti Fórum. Mától tehát a kínai termékek teljes spektrumát, a marhabőr övektől a villástargoncáig szinte bármit, meg lehet majd találni az AsiaCenter nyugati szárnyában.

A délkeleti tengerpartnál található Csöcsiang tartomány gazdasági katalizátor szereppel bír Kínában, GDP-je éves szinten 379 milliárd USD. A tartomány gazdasági vezetése a központ megnyitásával egy új üzleti modellt hozott létre, amely mellett hosszú távú elkötelezettséget vállalt. Az új platform a vállalatok közötti kétirányú kereskedelem- és befektetésösztönzésre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés