Előfizetői tartalom

Gyarapodó világmárák

Portfolio
A globális kiskereskedelem terjeszkedésének irányait vizsgálta 73 ország 323 legnagyobb üzlethálózatán keresztül, a CBRE által elvégzett felmérés. A jelentés szerint bár 2010-ben a világgazdaság kilábalt a recesszióból, a kiskereskedelem számára mégis egyfajta tesztidőszaknak vagyunk tanúi, hiszen a vásárlók számos piaci szegmensben visszafogják költekezéseiket, valamint kevesebb új bevásárlóközpont nyílik, és így nehezebb prémium kategóriás üzlethelyiséghez jutni.

Az elmúlt négy évhez hasonlóan az Egyesült Királyságnak, a vizsgált nemzetközi márkák 58 százalékának jelenlétével sikerült vezető pozícióját megőriznie. A szigetországot szorosan követi az Egyesült Arab Emírségek 54 százalékkal és az Egyesült Államok 50 százalékkal. Az európai országok továbbra is uralják a CBRE ranglistáját a legtöbb nemzetközi szereplővel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés