Előfizetői tartalom

Idén a németek az első számú célpont

Portfolio
Az erős gazdasági növekedés mellett a kiskereskedelmi piacon a hazai szereplők túlsúlya jellemzi Németországot, ami idén is az első számú célpont azon vállalatok számára, akik terjeszkednének a következő egy évben. Németország megtartotta vezető pozícióját, mint a leginkább vonzó kiskereskedelmi piac az európai, közel-keleti és afrikai régióban, ahol a nemzetközi kereskedelmi cégek 41 százaléka tervezi, hogy boltot nyit a következő egy évben. - derül ki a CB Richard Ellis legfrissebb kutatásából.

Lengyelország vált a második legvonzóbb piaccá a régióban, ahol a kereskedők 33 százaléka tervez bővülést, majd Franciaország (33%), Spanyolország (30%) és az Egyesült Királyság (29%) következik. A CBRE jelentése ("Milyen aktívak a kereskedők az EMEA-régióban?") a világ 212 vezető kereskedelmi láncának 2011-es terjeszkedési terveit vizsgálta, 2010 nyarán végzett interjúkra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés