Előfizetői tartalom

Megjött a válasz, hogy miért nem kellünk a divatmárkáknak

Portfolio
Bár a szakértők szerint luxusmárkákban jól áll a hazai, azon belül is elsősorban a budapesti piac, több ismert nyugati divatcég egyelőre csak a szomszédos országokat tűntette ki jelenlétével. Olyan divatmárkák mint a Body Shop, a Topshop, az Accessorize, a Massimo Dutti, és még sok más legfeljebb csak nézegetik a magyarországi terjeszkedés lehetőségeit. Mindennek oka pedig nem más, mint a hazai piac mérete és az évek óta csökkenő kiskereskedelmi forgalom.

Annak oka, hogy miért nem, vagy miért csak ilyen lassú ütemben szaporodnak a sokak által várva várt nyugati prémium és luxus márkák a hazai piacon, elsősorban a makrogazdasági adatokban, az évek óta tartó kiskereskedelmi forgalom csökkenésben és a magyar piac méretében keresendő, nyilatkozta lapunknak Csörgő Anita a Colliers kiskereskedelmi divíziójának vezetője.Ezekkel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés