Előfizetői tartalom

Szorul a nadrágszíj - Zsugorodó üzlethelyiségek a plázákban

Portfolio
Azoknak a kiskereskedőknek, akiknek nem megy túl jól az üzlet, a túlélésük kulcsa egy kisebb üzlethelyiség lehet, míg a jól menő láncok tovább bővíthetik üzleteiket. A Gap ruházati márkának is ez az új üzletstratégiája, hogy kisebb kompaktabb üzlethelyiségeket alakít ki, így növelve várható nyereségét, írja a The Wall Street Journal.

Az elmúlt két évtizedben a bevásárlóközpontokban működő üzletláncok folyamatos és agresszív stratégiával növelték eladótereiket. A válság józanító hatása miatt azonban megfordult a trend, és a kereskedők, köztük az Amerikában a legnagyobbak közé tartozó Gap, és AnnTaylor Stores, most már a költséghatékonyság érdekében próbálják csökkenteni üzleteik méreteit....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés