Előfizetői tartalom

Hogyan lett Románia a bevásárlóközpontok országa az elmúlt 3 évben

Portfolio
Az elmúlt 3 évben Románia volt a régió legfontosabb célpontja az ingatlanfejlesztők számára, mely időszakban 33 új bevásárlóközpont nyílt meg, és a beruházások értéke elérte a 2,5 milliárd eurót, derül ki a ZF (Ziarul Financiar) kutatásából

Más szóval, átlagosan minden 5. héten nyitott meg egy új üzletház Bukarestben vagy más nagyobb városoban, mint Kolozsvár vagy Constanta, és kisebb városokban is, mint Piatra Neamt, Buzau or Alba Iulia. A 2007 és 2009 közötti bumm előtt Romániában összesen csak 10 bevásárlóközpont üzemelt. Az üzletházak tulajdonosai most évente 200 millió euró bérleti bevételre tesznek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés