Előfizetői tartalom

A nagy márkák a németeket szeretik

Portfolio
Németország az első helyre került azon kereskedők listáján, akik 2010-ben az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) terjeszkedni kívánnak - derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb kutatásából. Az elemzés rámutat arra, hogy a megkérdezett kereskedők 47 százaléka Németországot célozza meg jövőbeni terjeszkedése helyszínéül; a második helyen 44 százalékkal Franciaország, a harmadikon 36 százalékkal Spanyolország áll. Régiónkból Lengyelország foglalja el a legelőkelőbb, negyedik helyet, míg Magyarország még meglehetősen hátul helyezkedik el.

A CBRE 2009 nyarán folytatott kutatásában arra kereste a választ, hogy milyen helyzetben van és milyen terjeszkedési tervekkel rendelkezik 220 vezető kiskereskedelmi cég. A jelenlegi bizonytalan gazdasági kilátások ellenére számos kereskedő optimista a következő néhány évet illetően, és stratégiájának része az új piacokra való terjeszkedés. Míg a kutatás azt mutatja, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés