Előfizetői tartalom

A H&M azért még terjeszkedik

Portfolio
A H&M svéd divatcég 2008 decembere és 2009 májusa között 73 új üzletet nyitott a világon, míg tavaly 208 új boltja jelent meg a piacon. Az év második felében a társaság terveiben 159 egység nyitása szerepel, a bővüléssel a cég elsősorban Nyugat-Európára és Amerikára koncentrál.

A H&M tegnapi gyorsjelentéséből kiderül, hogy a cég a franchise parnereit leszámítva, míg tavaly 208 üzletet nyitott, míg idén május 31-ig 73 új bolt várja a vásárlókat. A legtöbb új üzlet, mely 2008. december és 2009. május között jelent meg a piacon Nyugat-Európában található, de fontos célpont volt Kína is. A társaság terveiben a második negyedévre vonatkozóan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés