Előfizetői tartalom

Tovább dolgoznak a sikeres "Budapest-márkán"

Portfolio
A pozitív, szerethető és sikeres "Budapest-márka" kialakítása hosszú távú folyamat. De Budapest jövőjéről szóló rendezvény szakmai kerekasztal-beszélgetésének részvevői egyetértettek abban, hogy Budapestet újra kell pozícionálni ahhoz, hogy valódi regionális központtá válhasson.

Mint arról már korábban beszámoltunk Budapest egy olyan lehetőséghez jutott a múlt hónapi, Cannes-ban megrendezett ingatlanpiaci szakkiállításon, ami precedens nélküli a főváros életében. A sikeres kiállítás és a nemzetközi világgazdasági paradigmaváltással együtt járó piaci tisztulás most minden korábbinál kecsegtetőbb esélyt biztosít Budapest számára, hogy előnyös...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés