Előfizetői tartalom

Mi a siker kulcsa? - A név a lényeg!

Portfolio
Az erős hotelmárkákkal csökkenthető a válság okozta visszaesés, legalábbis ezt mutatja az STR Global elemzése. Ugyanis, míg a népszerű hotelmárkákat felvonultató városokban növekedett az egy szobára jutó bevétel, addig a helyi üzemeltetésű hotelekkel rendelkező városokban csökknet - írja a Világgazdaság.

Az erős hotelmárkákkal, úgy tűnik, tarthatóak a hotelbevételek, legalábbis az STR Global éves eredményeket elemző felmérése ezt mutatja. Tavaly ugyan világszerte fellendülés volt tapasztalható a részpiacon, de a negyedik negyedévben nagy forgalomcsökkenésre került sor, ami meglátszott az eredményeken. Az STR vizsgálata szerint, azok a városok, amelyek erős hotelmárkákkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés