Előfizetői tartalom

Hogy épül meg a 4-es metró?

Portfolio
Két héten belül eldőlhet, hogy milyen technológiával folytatódik a 4-es metró Fővám téri állomás-szerkezetéhez kapcsolódó peronalagút építése, az egyik megoldás Hídépítő által javasolt drága fagyasztásos módszer, a másik a DBR Metró Projekt által támogatott csőernyős megoldás lenne - írja a Napi Gazdaság.

A Hídépítő tavaly decemberben jelentette be, hogy vállalásával ellentétben a szerződött munkát csak hatvan hét késéssel tudja befejezni, továbbá a kedvezőtlen , illetve ismeretlen talajviszonyokra hivatkozva úgynevezett fagyasztásos technológiát javasolt, ami jelentősen megdrágította volna a beruházást. Ezt követően a DBR Metró Projekt Igazgatósága egy úgynevezett metróernyős...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés