FONTOS A háború árnyékában készülődik az összecsapás a NATO keleti szárnyának kulcsállamában
 
Előfizetői tartalom

Rossz üzlet az olimpia?

Portfolio
Ha egy város olimpiát rendez, akkor a jövőre vonatkozó első pozitív hatásként az idegenforgalom fellendülését említik meg. A turizmus fellendülése azonban nem ennyire egyértelmű. Másik kérdés továbbá, hogy vajon a szállodaépítők nem becsülik-e túl a látogatók számának növekedését. Például bár 2020-ra Kína lehet a világ fő turisztikai célpontja, egyelőre úgy tűnik a szállodaépítések volumene jelentősen meghaladja az indokolt nagyságot- írja a Világgazdaság.

Korántsem biztos, hogy annyira jó üzlet az olimpia az idegenforgalom számára. Az Európai Utazásszervezők Szövetség (ETOA) által a közelmúltban nyilvánosságra hozott elemzésből kiderül, hogy Görögország vendégforgalma az elmúlt években 20%-kal marad el Törökország adataitól, valamint szintén az előbb említett tézist támasztják alá a Sydney-ben az olimpiai játékok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés