Előfizetői tartalom

Business Superbrand lett a DTZ

Portfolio
A DTZ 2008-ban elnyerte a "Business Superbrand" címet, melyet idén először osztottak ki Magyarországon. A díjjal a legkiválóbb hazai B2B márkákat jutalmazták. Összesen 350 cégnek osztották ki ezt az elismerést, azon belül 7 márkának az ingatlanszektorban.

A Superbrands díjat 1995-ben hozták létre Nagy-Britanniában, és azóta a világ több mint 80 országában díjazzák a nagyközönséget, fogyasztókat megszólító vezető márkákat. A Magyarországon 4 éve működő Superbrands program mellett idén először ítélték oda a Business Superbrands címet, amellyel az üzleti szféra szereplőit jutalmazzák meg. Magyarország legkiválóbb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés